سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انجمن محرمانه

برتری ایران در ماراتن تهران با درخشش محمودی و میرزاجانپور

ایران ست اول را به برزیل واگذار کرد
ایران و برزیل در حالی در هفته چهارم بازی‌های گروه اول لیگ جهانی از ساعت 21 به مصاف یکدیگر رفته‌اند که ایتالیا و برزیل به ترتیب با 18 و 5 امتیاز از شش بازی در صدر گروه هستند. ایران و لهستان نیز تاکنون از چهار بازی به ترتیب چهار و سه امتیاز کسب کرده‌اند. این بازی اولین از شش بازی متوالی است که تیم ایران در انها میزبان دیگر تیم‌های گروه است.

به گزارش «تابناک»، تیم ایران که در دو بازی اول موفق نشده بودند از میزبان خود ایتالیا امتیازی بگیرد، در دو مسابقه با برزیل در خاک این کشور روند رو به رشدی را طی کرد و پس از باخت در پنج ست در بازی اول، موفق شد در بازی دوم در سه ست پیاپی، قهرمان نه دور لیگ جهانی را شکست دهد.

به گفته اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ایران، سامان فائزی دچار شکستگی دست شده و با عادل غلامی عوض شده است. ظریف هم تمرین با تیم ملی را شروع کرده و مقداری کتف‌ درد دارد و انتظار می‌رود که در بازی با ایتالیا از او استفاده شود

این دیدار در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود و درهای سالن از ساعت 17 باز شد تا علاقمندان وارد سالن شوند. بلیت‌های این بازی از چند روز پیش و در اولین فرصت عرضه اینترنتی آن به فروش رسیده بود.


 

 

ترکیب ایران: 

 

میرزاجانپور، شهرام محمودی، علیزاده، سعید معروف، موسوی، قائمی و تشکری